مدیرکل کمیته امداد:

پرداخت بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 110
|15:25 - 1400/10/05
نسخه چاپی
پرداخت بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در ۹ ماهه امسال تا کنون بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی پرداخت شده و حدود ۳ هزار نفر از این کمکها برخوردار شده اند.

به گزارش ایلام رصد ،  رضا طاهری در جمع شورای مدیران امداد استان با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشترین تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده در این مدت در زمینه های حمایتی و کارگشایی بوده که در این زمینه ۱۳۳ میلیارد ریال به ۱۹۰۰ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت امسال تاکنون ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت به نیازمندان استان پرداخت شده و ۵۳۰ نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امدا ایلام در ادامه رفتن به سمت خدمات قرض الحسنه ای را یکی از سیاست های مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون تسهیلات پرداختی کمیته امداد به نیازمندان در زمینه های اشتغال ، مسکن و کارگشایی عمدتا بصورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

طاهری بیان داشت: یکی از بهترین تآثیرات کمکهای قرض الحسنه ای حفظ کرامت خانواده ها بوده و اعتقاد داریم خدمات و کمکهای قرض الحسنه ای بیشترین تاثیر را در بین خانواده ها دارد.

 

انتهای پیام