رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی :

"نهم دی" نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 124
|20:01 - 1400/10/09
نسخه چاپی
"نهم دی" نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است
رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی کشور گفت: "۹ دی" نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است.

به گزارش ایلام رصد ،  مراسم بزرگداشت نهم دی در امروز در مصلی امام خمینی(ره) ایلام برگزار شد، سخنران این مراسم سردار علی محمد نائینی بود که با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی نماد مقاومت بود.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی کشور گفت: تعبیر زیبای مقام معظم رهبری در مورد سردار شهید سلیمانی آن بود که فرمود: "سردار سلیمانی رهبر یک مکتب بود".

نائینی 9 دی را تجلی قدرت الهی و به بار نشستن اراده ملت ایران برای حذف فتنه عنوان کرد و بیان داشت: 9 دی جنگ تمام عیار بر علیه ارز‌ش‌ها و باورهای مردم ایران بود که مردم ولایت‌مدار ایران با حضور در صحنه نبرد به دفاع از حریم امن ولایت برخواسته و طومار فتنه جویان و فتنه آفرینان را برچیدند. رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی کشور گفت: خلق عاشورای دیگر با حضور مردم انقلابی، ولایی ایران در یوم الله 9 دی به دشمنان این آب و خاک نشان داد که مردم ایران در دفاع از ولایت آماده جانسپاری بوده و تمام نقشه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه خواهند کرد.

نائینی تبیین آن چه در 9 دی اتفاق افتاده و مشارکت مردم و بصیرت آنان را وظیفه تمامی دلسوزان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: تبیین حماسه نهم دی عمل به فرمایش مقام معظم رهبری خواهد بود که فرمود "پاسداشت آن حرکت بزرگ و آزمون بزرگ بود که بسیار چیز لازمی است".

وی با تاکید به ضرورت گرامیداشت ایام الله 9 دی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمود "حادثه‌ 9 دی یک حادثه‌ ماندنی در تاریخ ماست." ما نیز در این روز با حضور خود تبعیت و تجدید میثاق دوباره با ولایت و آرمان‌های انقلاب تجدید می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد این روز به فراموشی سپرده شود.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی گریزی به حضور پرشور مردم ایلام در ایام 9 دی و تجدید میثاق آنان با آرمان‌های انقلاب اسلامی زد و گفت: تاریخ رشادت، حضور و پشتیبانی زنان و مردان ایلامی را در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس و ایام الله‌های ایران به ویژه حماسه 9 دی را فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام