مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد:

بیش از 20 فیلم درجشنواره عمار رایگان به نمایش گذاشته می شود

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 164
|20:55 - 1400/10/23
نسخه چاپی
بیش از 20 فیلم درجشنواره عمار رایگان به نمایش گذاشته می شود
بیش از ۲۰ فیلم همزمان با اکران سراسری فیلم‌های عمار در اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام برای عموم مردم و به صورت رایگان نمایش داده شده و تا هفته آخر دی ماه نیز این اکران‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلام رصد ،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر امروز، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سه ماهه اول خدمت در استان ایلام ارایه داد و گفت: از جمله فعالیت‌ها در این مدت می‌توان به ثبت نام ۲۰۰ مدرسه در جشنواره آیین سرو و اضافه شدن ۱۵ مسجد به تعداد مساجد فعال در زمینه‌های اقامه نماز و فعالیت‌های فرهنگی به تعداد قبلی در استان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این مدت همایش بزرگ تقدیر از فعالان اربعین در شهرستان مهران تشکیل شده و یک پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر ایلام و ۱۰ پایگاه اجتماعی دیگر نیز در شهرستان‌های تابعه جانمایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در این مدت امامان جماعات ۸۵ اداره استان در حوزه فرهنگی ساماندهی شده‌اند.‌

وی در ادامه به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه قرآنی اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌ها در زمینه‌های مانند برپایی چندین محفل بزرگ قرآنی در سطح شهر ایلام و شهرستان‌ها و همچنین طرح جدید و جامع قرآنی که باعث ایجاد نشاط در جامعه قرآنی استان خواهد شد انجام شده است.

حجت‌الاسلام نجفی ادامه داد: رصد و پایش ۱۳۰ خانه قرآنی سطح استان، ایجاد هیات اندیشه ورز قرآنی و تاسیس ۱۴ هیات قرآنی، تشکیل کمیته داوران حفظ قرآن و بروز رسانی بانک اطلاعاتی قرآنی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت است.

وی به اکران عمومی فیلم‌های جشنواره عمار در استان که برای اولین بار توسط این اداره کل در سطح شهر ایلام اجرایی شده خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ فیلم همزمان با اکران سراسری فیلم‌های عمار در اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام برای عموم مردم و به صورت رایگان نمایش داده شده و تا هفته آخر دی ماه نیز این اکران‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام