سرپرست فرمانداری آبدانان خبر داد:

اتمام لایروبی خیابان اصلی مورموری تا هفته آینده

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 183
|15:52 - 1400/10/28
نسخه چاپی
اتمام لایروبی خیابان اصلی مورموری تا هفته آینده
سرپرست فرمانداری آبدانان گفت: عملیات لایروبی خیابان اصلی شهر مورموری که به دلیل گل و لای ناشی از سیل جمعه شب اشغال شده بود، تا اواخر هفته آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلام رصد ،  دالله حاتمی در خصوص آخرین وضعیت شهر سیل زده موموری گفت: هم اکنون ۲ بیل مکانیکی زنجیری و سه کمپرسی در حال لایروبی خیابان اصلی شهر مورموری هستند.

او گفت: برای تسریع در عملیات لایروبی خیابان اصلی شهر یک بیل مکانیکی و یک کمپرسی دیگر فردا به تعداد دستگاه‌های خدمات رسان اضافه و این عملیات شتاب می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری آبدانان گفت: هم اکنون حدود ۲۰ درصد از خیابان اصلی شهر مورموری لایروبی شده و تلاش داریم با کمک از دستگاه‌های اجرایی استان این خیابان برای تردد مردم در اسرع وقت لایروبی شود.

حاتمی گفت: عملیات لایروبی و شستشوی خیابان‌های فرعی شهر مورموری نیز در حال انجام است که این امیدواریم طی چند روز آینده تمامی خیابان‌ها شستشو شوند.

مسیر‌های عشایری آبدانان فردا بازگشایی می‌شوند

سرپرست فرمانداری آبدانان گفت: یک لودر فردا به منطقه اعزام و تمامی جاده‌ها و مسیر‌های عشایری که قطع شده را بازگشایی خواهد کرد.

حاتمی با قدردانی از تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طی روز‌های گذشته ۱۵۰ بسته معیشتی و کمیته امداد نیز ۴۵۰ بسته بین خانوار‌های سیل زده توزیع کرده است.

او از استقرار تیم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای تعمیر و بازسازی وسایل و تجهیزات سیل‌زدگان مورموری نیز خبر داد و گفت: این تیم از فردا فعالیت خود را برای تعمیر و بازسازی رایگان وسایل سیل‌زدگان آغاز می‌کند.

انتهای پیام