معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات کشور:

ساخت ۱۰۰۰ خانه عالم در سراسر کشور

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 185
|16:09 - 1400/10/29
نسخه چاپی
ساخت ۱۰۰۰ خانه عالم در سراسر کشور
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات کشور گفت: بر اساس تفاهم انجام شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک هزار خانه عالم در مناطق محروم کشور ساخته می‌شود.

به گزارش ایلام رصد ،  محمد روح الامین در دیدار با حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برای ساخت خانه‌های عالم، توافق خوبی از قبل بین سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وجود داشت که به تازگی نیز در راستای تحقق این امر، تفاهم نامه مناسبی در حال تدوین است و به طور قطع استان ایلام نیز شامل این تفاهم نامه خواهد شد و ساخت تعدادی خانه ایلام به مناطق روستایی استان اختصاص خواهد یافت.

او  با بیان اینکه ساخت یک هزار خانه عالم درمناطق محرومو روستایی کشور بر اساس این تفاهم نامه در دستور کار قرار دارد، گفت: به استان ایلام با جانمایی و برنامه ریزی که انجام خواهد شد، سهمی قابل توجهی از این تعداد خانه عالم اختصاص خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات کشور با تاکید بر اینکه باید منابع پایدار در راستای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح استان ایجاد شود، گفت: بحث ایجادموقوفاتمنفعتی جدید و اختصاص منابع پایدار در استان بایستی برای فعالیت‌های دینی و فرهنگی پیگیری شود.

او با اشاره به اینکه استان ایلام با توجه به موقعیت جغرافیایی و تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، از وجود برخی از منابع استانی برخوردار است گفت :می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای انجام امورات عامل المنفعه و فرهنگی در استان استفاده کرد.

انتهای پیام