توزیع ۵۰۰ بسته غذایی بین سیل زدگان مورموری

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 191
|19:46 - 1400/11/04
نسخه چاپی
توزیع ۵۰۰ بسته غذایی بین سیل زدگان مورموری
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به تعداد ۵۰۰ بسته در مناطق سیل‌زده بخش کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان توزیع شد.

به گزارش ایلام رصد ،  حجت الاسلام چراغی پور امروز در حاشیه ارسال این بسته های مواد غذایی به مناطق سیل زده شهر مورموری، اظهار داشت: ۵۰۰ بسته غذایی گوشت گرم از یک هزار و ۲۰۰ بسته ارسالی به استان ایلام راهی مناطق سیل زده بخش مورموری در شهرستان آبدانان شد.

وی افزود: در دوازدهمین مرحله از کمک های موسسه حضرت خدیجه (س) به استان ایلام یک هزار و 200 بسته غذایی گوشت گرم به همت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در نقاط مختلف استان ایلام توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲ مرحله و بیش از ۱۶ هزار بسته غذایی گوشت گرم از سوی موسسه حضرت خدیجه کبری (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا به استان ایلام ارسال شده است.

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه این میزان کمک های ارسالی پس از شناسایی محرومین و نیازمندان در نقاط مختلف استان ایلام به همت بچه های مساجد توزیع شده است، تاکید کرد: بیشتر این بسته ها در مناطق حاشیه نشین، روستایی استان توزیع شده است.

وی، توزیع گسترده بسته های غذایی و همکاری در اجرای طرح های کمک های مومنانه ، مواسات و همدلی را گوشه ای از خدمات کانون های مساجد در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ایام کرونا عنوان کرد و افزود: کانون های مساجد استان ایلام در همه زمینه ها آماده خدمات رسانی به  اقشار محروم و نیازمند جامعه هستند.

انتهای پیام