استاندار ایلام:

نبایدبه بهانه نقددستاوردهای نظام را زیر سئوال ببریم

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 216
|19:57 - 1400/11/10
نسخه چاپی
نبایدبه بهانه نقددستاوردهای نظام را زیر سئوال ببریم
استاندار ایلام گفت: ما رسانه‌ها رامشاوران امین مسئولان می دانیم، اما باید مواظب بود که در این شرایط به بهانه نقد؛ عملکرد و دستاوردهای نظام را زیر سئوال نبریم.

به گزارش ایلام رصد ،  حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در نشست خود با جمعی از اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: تمام تلاش‌ام برای توسعه و اعتلای استان ایلام خواهد بود.

استاندار ایلام گفت: برای تحقق آن چه به توسعه و اعتلای استان ایلام می انجامد دست همه نخبگان، صاحب نظران و موثران و نقش آفرینان در توسعه و اعتلای استان را به گرمی می‌فشارم و آنان را برای کمک به اعتلای ایلام دعوت به همکاری و مشاوره می کنم.

وی نقد  و گفت وگو و اختلاف نظر را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و بیان داشت: از نقد ناقدان منصف استقبال می‌کنم و عملکرد خود را در اتاق شیشه‌ای 360 درجه شفافیت قرار داده و خواهم داد تا بدون کوچکترین مانعی عملکرد مدیریتم در این استان بر همگان آشکار شود.

تغییرات مدیریتی در استان ایلام از دیگر نکاتی بود که استاندار ایلام به آن اشاره کرد و گفت: ذات دمکراسی در تغییر و هوای تازه با آمدن و رفتن دولت‌ها است و حق این دولت است که بانیان وضع موجود را تغییر و در صدد اصلاح امور به نفع مردم باشد و از طرفی من کارگزار دولتی هستم که گفتمانش خدمت به مردم و در کنار مردم بودن است.پس تغییرات و جابه جایی‌ها به جهت اصلاح امور انجام شده است و می‌شود.

استاندار ایلام در پاسخ به انتقاداتی که به شیوه انتصابات انجام شده در استان ایلام شده است گفت: تلاش بر آن است تا انتصابات در میان افراد صالح و پاکدست و توانا و متخصص در امور و معتقد به گفتمان عدالت خواهی و مردمی بودن انجام شود و برای انتصابات تحت تاثیر هیچ شخص و مقام و منصب و ذینفوذی نبوده‌ام.

 وی در ادامه گفت: البته تا اینجای کار ادعای بی نقص بودن کارها و انتصابات را ندارم اما در این روند بنای کار بر شایسته سالاری و نیت خیر صورت گرفته است.

وی خود را وامدار ندانست و بیان داشت: تنها آمده ام و کسی را با خود نیاورده‌ام و هدف از این حرکت استفاده تمام قد از نیروی انسانی پرتوان در این دیار است.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که هیچ کاری به سرانجام نمی رسد جز با تعامل، مشورت و هم فکری، اظهار داشت: بنده در راستای امور استان و استفاده از خرد جمعی با همه‌ی فعالان سیاسی، ائمه‌ی جمعه، نخبگان و افراد مختلف دیدارهای متعددی داشته و مشورت گرفته ام اما در نهایت آنچه را که به خیر و صلاح مردم استان دیده ام، اجرا نموده ام.

وی انتصابات و انتخاب مدیران را از کارهای سخت طی وماه گذشته عنوان کرد و گفت: در انتصابات لازم است به ظرفیت ها و محدودیت های موجود و همچنین نسبت به همخوانی پست ها، متقاضیان و نیروی انسانی توجه داشته باشیم.

استاندار ایلام در ادامه گفت: به هر حال وقتی دولت و گفتمانی تغییر یافته لازم است در مسیر رای و نظر مردم و برنامه های آن دولت مدیران نیز تغییر کنند.

بهرام نیا، رسانه‌ها را از مشاوران امین خود قلمداد نمود و اظهار داشت: بایست مواظب بود که در این شرایط به بهانه نقد، عملکرد و دستاوردهای نظام را زیر سئوال نبریم.

ختم سخنان استاندار ایلام پاسخ به سئوالات خبرنگاران حاضر در جلسه بود و گفت: انقلابیگری، فسادستیزی و عدالت‌محوری گفتمان دولت سیزدهم است، همه با هم تلاش کنیم تا این گفتمان آثار خود را بر زندگی مردم نمایان کند.

انتهای پیام