مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد :

افتتاح چهار پروژه ورزشی دهه فجر در ایلام

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 220
|20:28 - 1400/11/11
نسخه چاپی
افتتاح چهار پروژه ورزشی دهه فجر در ایلام
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: چهار پروژه ورزشی همزمان با در دهه فجر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایلام رصد ،  مظفر علی شائی با اعلام این خبر اظهار داشت: سالن ورزشی رزمی شهرستان بدره ، سالن رزمی هفت چشمه ایلام و ۲ زمین چمن مصنوعی در قلعه تسمه و مورموری شهرستان آبدانان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

وی افزود: زمین مصنوعی قلعه تسمه شهرستان دره شهر با ۱۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع و زمین چمن مصنوعی مورموری در شهرستان آبدانان با ۱۷ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۲۵ متر مربع نیز افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: همچنین سالن ورزشی رزمی شهرستان دره شهر با ۴۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۹۳ متر مربع نیز افتتاح می شود.

علی شائی اضافه کرد: سالن طبقاتی مجموعه ورزشی غدیر شهر ایلام با هفت هزار متر  مربع و و اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و سالن ورزشی روستای هفت چشمه شهرستان ایلام با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال و مساحت ۶۸۶ متر مربع کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر کل ورزش جوانان با بیان اینکه از مهمترین برنامه های این اداره ارج نهادن به شهدا و خانواده های معظم شهدا است، گفت: غبارروبی مزار این عزیزان و دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار و به ویژه خانواده های شهدای مدافعان سلامت از برنامه های کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر است.

علی شائی از رایگان بودن مراکز مشاوره در دهه فجر خبر داد و گفت: این مراکز از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به صورت رایگان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند و جشنواره روستایی  بانوان نیز در ایام برگزار می شود.

انتهای پیام