معاون وزیر آموزش و پرورش:

مشکل رتبه بندی معلمان بزودی برطرف خواهد شد.

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 222
|20:37 - 1400/11/11
نسخه چاپی
مشکل رتبه بندی معلمان بزودی برطرف خواهد شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: مشکل پیش روی برقراری رتبه بندی معلمان بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلام رصد ،  مجتبی همتی فر گفت:معلمانبعنوانمدافعان تعلیم و تربیتدر شرایط سخت کرونایی هیچگاه آموزش را تعطیل نکرده و از آن دست نکشیدند.

همتی فر روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: معلم یک سرباز است که در سنگر خدمت قرار دارد و همواره نیازمند پشتیبانی است.

او گفت: ما از نظام تعلیم و تربیتی صحبت می‌کنیم که مدرسه و کتابخانه‌ها در راس آن قرار دارند و دانشجو و معلمان بازوی توانمند برای پیشرفت آن هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش با ادارات کل استان برای رشد و توسعه ارتباطی بسیار تنگاتنگ دارد که در این ارتباطات سازمانی همه این عزیزان نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

همتی فر گفت: حضور پرشور فرهنگیان در این مراسم نشان از اهمیت، حمایت و توجه ویژه آنان از نظام تعلیم و تربیت است.

او گفت: محور اصلی دولت انقلابی در اداره هرچه بهتر آموزش و پرورش، اجرای عدالت آموزشی و تربیتی است که امروزه به یک چالش تبدیل شده که دولت بر آن است تا این مسأله را در اولویت قرار دهد.

معاون وزیر آموزش و پرورش  گفت: نهاد‌های علمی و دانشگاه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب بصورت ویژه در راس قرار گرفته اند، پس جامعه امروز به علم و علم آموزی نیاز دارد و دانشگاه و آموزش و پرورش نمی‌توانند از هم جدا شوند.

همتی فر با بیان اینکه جوان امروز مدیر آینده خواهد بود از علی درویشی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان خواست توجه به جوان گرایی را در اولویت قرار دهد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: کشور به نیرو‌های جوان نیازمند است، باید این فرصت را برای رشد جوانان فراهم کنیم، چراکه نسل جدید حامل نگاه‌های نو و ایده‌های جدیدی هستند و این گروه هستند که می‌توانند آینده کشور را بخوبی رقم بزنند.

او در ادامه بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: کوتاهی در ترویج و توسعه امور و برنامه فرهنگی می‌تواند آسیب زیادی برای جامعه داشته باشد و از طرف دیگر هر چه به این حوزه بیشتر توجه شود، بطور قطع ثمرات آن را در بلندمدت خواهیم دید.

همتی فر گفت: تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیازمند تغییر نگاه به علم و پژوهش است و هر تحولی باید پایه آن علم، دانش و پژوهش باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش به اشاره به تاکیدات رییس جمهوری در حمایت از فرهنگیان گفت: حجت الاسلام  رییسی بر ارتقاء منزلت و تکریم جایگاه فرهنگیان همواره تاکید داشتند.

در پایان این مراسم از زحمات امیر مهردادی مدیر آموزش و پرورش سابق تقدیر و علی درویشی بعنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ایلام منصوب شد.

انتهای پیام