نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت:

زبان هنر می تواند صدای مظلومیت ایلام و ایران را به جهانیان برساند

سرویس: اخبار ویژه
کد خبر: 247
|17:09 - 1400/11/23
نسخه چاپی
زبان هنر می تواند صدای مظلومیت ایلام و ایران را به جهانیان برساند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در مراسم گرامیداشت 23 بهمن گفت: رسانه‌ها، اتفاق حادث شده در زمین فوتبال چوار را در عرصه جهانی بیان کنند.

به گزارش ایلام رصد ،  حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار  پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالروز بمباران زمین فوتبال شهر چوار اظهار داشت: در بین‌حوادث مختلفی که در دوران هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاده است حوادثی در ایلام اتفاق افتاده است که اکثر مردم از آنها بی اطلاع هستند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص یادآوری حادثه شهدای زمین فوتبال چوار افزود: معظم له با تشریح جزییات این حادثه تلخ این حادثه را تکلیفی برای هنرمندان اهل قلم تعیین کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تقدیر از دست اندرکاران جشنواره ملی گرافیک دقیقه 55 در استان ادامه داد: فیلم‌مستطیل سبز که در راستای گرامیداشت شهدای چکار تهیه و تدوین شده است تا کنون بازخورد شایسته ای در کشور نداشته است که باید به این موضوع توجه جدی شود
 با توجه به بمباران های زیادی در شهرهای ایوان، آبدانان، ملکشاهی، ایلام  صورت گرفته اما رهبر انقلاب توجه ویژه ای به بمباران  میدان مسابقه بین تیم های فوتبال ایلام و چوار داشتند و تکلیفی برای هنرمندان و اهل قلم  آن هم در عرصه جهانی برای بیان این رویداد  مهم تعیین کردند.

وی در ادامه رسالت رسانه‌ها را درتبیین اتفاقات حادث شده دوران دفاع مقدس برای ملت ایران به ویژه مردم استان ایلام را بیان و خواستار آن شد تا در این برحه حساس از تاریخ اتفاق حادث شده در زمین فوتبال چوار را در عرصه جهانی بیان کنند.

انتهای پیام