فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:

بیان هنرمندانه حادثه زمین فوتبال چوار یکی از مصادیق جهاد تبیین است

سرویس: اخبار ویژه
کد خبر: 248
|17:15 - 1400/11/23
نسخه چاپی
بیان هنرمندانه حادثه زمین فوتبال چوار یکی از مصادیق جهاد تبیین است
سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:بیان هنرمندانه حادثه زمین فوتبال چوار یکی از مصادیق جهاد تبیین است

به گزارش ایلام رصد ،  سردار جمال شاکرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر زمین فوتبال چوار که در 23 بهمن ماه 1365 اتفاق افتاد اظهار داشت: حادثه زمین فوتبال چوار سند مطلومیت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سال 65 یک سال پرمخاطره نسبت به دیگر دوران دفاع مقدس بود، در این سال هم از لحاظ چالش های سیاسی، راهبردی و هم‌ نگاهی که دولت به جریان جنگ داشت به نسبت متفاوت تر بود.

وی، حادثه زمین فوتبال شهر چوار در سال 65 را سند مظلومیت مردم استان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام به تبیین و جهانی کردن این حادثه تاکید کردند و در این راستا باید حادثه زمین فوتبال چوار را به عنوان یکی از یادمان های دوران هشت سال دفاع مقدس با رویکرد مردمی و اجتماعی معرفی کنیم.

وی به حرکت تأثیرگذار هنرمندان ایلامی در جشنواره ملی گرافیک دقیقه 55 پرداخت و از تلاش های دست اندرکاران و تولیدات ارائه شده در این اقدام موثر قدردانی کرد و یادآور شد: جهاد تبیین همان حضور در صحنه‌های مختلف بین المللی برای بیان واقعیات‌های ایران اسلامی و رشادت و توانایی و توانستن مردم ایران به جهان است و حادثه زمین فوتبال چوار یکی از این موارد است که نیازمند تبیین است.

گفتنی است، در پایان سخنان سردار فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از خانواده های معظم شهدای زمین فوتبال چوار و برگزیدگان جشنواره ملی گرافیک دقیقه 55 تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

قرائت پیام محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به ستاد برگزاری مراسم شهدای زمین فوتبال چوار، پیام قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ختم دهنده این مراسم بود.

انتهای پیام