سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در ایلام برگزار می شود

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 250
|17:28 - 1400/11/23
نسخه چاپی
سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در ایلام برگزار می شود
رئیس انجمن موسیقی استان ایلام گفت: جشنواره موسیقی فجر در سالن سینما فرهنگ واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام در روزهای یکشنبه ۲۴ و دوشنبه ۲۵ بهمن ماه روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلام رصد ،  جواد یعقوبی رئیس انجمن موسیقی استان ایلام و مدیر برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در ایلام ظهر امروز در ارتباط با روند برگزاری برنامه‌های جشنواره اظهار داشت: این رویداد مهم پس از یک دوره وقفه ۲ ساله که امکان برگزاری برنامه‌های صحنه‌ای میسر نبود، در سالن سینما فرهنگ واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام در روزهای یکشنبه ۲۴ و دوشنبه ۲۵ بهمن ماه روی صحنه خواهد رفت.

وی در ارتباط با چگونگی برگزاری این برنامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی از نظر شیوع ویروس کرونا، حضور علاقه‌مندان در سالن بر مبنای ۵۰ درصد ظرفیت سالن در نظر گرفته شده و این رویداد با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله بر اساس دستورالعمل‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن موسیقی استان ایلام گفت: پوشش ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اولویت برنامه ریزی ستاد اجرایی قرار دارد؛ همچنین ارایه‌ی کارت واکسیناسیون جهت دریافت بلیط حضور در برنامه الزامی بوده و از علاقه مندان جهت حضور در سالن تب سنجی انجام خواهد گرفت.

مدیر برگزاری این رویداد با اشاره به اینکه ۴۲ هنرمند از استان در این رویداد به اجرای صحنه‌ای می‌پردازند افزود: در روز اول برگزاری این برنامه، شاهد اجرای زنده گروه موسیقی "نغمه" از شهرستان دهلران و گروه موسیقی "سیمره" از شهرستان دره‌شهر و همچنین دونوازی هنرمندان محمد آزادی و امیرحسین آزادی و نیز تکنوازی نی فردین گیلانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز دوم برگزاری این برنامه نیز شاهد اجرای زنده گروه موسیقی "تنبور نوازان بانکول" از شهرستان ایوان و گروه‌های موسیقی "هاویر" و "نوجوانان نی لبک" از شهر ایلام خواهیم بود؛ همچنین دونوازی هنرمندان اسفندیار قربانی و مهدی هیوری، تکنوازی سه تار مهدی شمس اللهی و تکنوازی ویولن وحید تاج بخش از دیگر بخش‌های برنامه در روز دوم برگزاری این رویداد خواهد بود.

رئیس انجمن موسیقی استان ایلام در ارتباط با نحوه دریافت بلیط حضور در این برنامه‌ها یادآور شد: علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه‌ها می‌توانند برای حضور در هر سانس مطابق جدول زمان بندی اجرای برنامه‌ها، از یک ساعت قبل از آغاز هر سانس بلیط حضور را "با ارایه‌ی کارت واکسیناسیون کرونا" از گیشه درب سالن اجرا تهیه کنند.

انتهای پیام