نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

باید در حوزه‌های کاری وزارت کار به مردم ایلام توجه ویژه‌ای شود

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 270
|17:43 - 1400/11/28
نسخه چاپی
باید در حوزه‌های کاری وزارت کار به مردم ایلام توجه ویژه‌ای شود
حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در دیدار با معاون توسعه و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:باید در حوزه‌های کاری وزارت کار به مردم ایلام توجه ویژه‌ای شود

به گزارش ایلام رصد ،  حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در دیدار با معاون توسعه و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه مردم ایلام در تمامی شرایط کشور، همراه نظام بوده و برای نظام شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، اظهر داشت :باید در حوزه‌های کاری وزارت کار به مردم ایلام توجه ویژه‌ای شود.

ایشان ایلام جزو محدود استان‌هایی دانست که دارای ظرفیت کارآفرینی بوده و نیاز است وزارت کار در ایلام ضمن توجه به کارآفرینان برای رونق این حوزه سرمایه گذاری کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اضافه کرد: ایلام با توجه به صنایع پایین دستی و شرکت‌های نفتی نیازمند تحول است و باید موانع سر راه سرمایه گذاری در استان برداشته شود و مشوق‌های لازم برای آن‌ها در نظر گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار گفت: با توجه به اینکه ۹ دستگاه زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موتور محرکه باشد.

انتهای پیام