نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

دشمنان با تحریف واقعیت‌ها نقاط ضعف را برجسته می‌کنند

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 290
|17:36 - 1400/12/06
نسخه چاپی
دشمنان با تحریف واقعیت‌ها نقاط ضعف را برجسته می‌کنند
امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دشمنان با تحریف واقعیت‌ها نقاط ضعف را برجسته می‌کنند.

به گزارش ایلام رصد ،  حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز ایران اسلامی به اذعان خود دشمنان، با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، اقتصاد هفدهم جهان است و دانش هسته‌ای را نهادینه کرده است.

جمهوری اسلامی ایران در سلول‌های بنیادین پیش قراول است، پنجمین ارتش جهان را در اختیار دارد، این کشور با این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، احیاگر تمدن بزرگ اسلامی ایرانی مورد نظر امام راحل ومقام معظم رهبریخواهد بود.

اجازه ندهیم دشمن با تحریف واقعیت‌ها، نقاط ضعف ما را برجسته کند تا فشار اقتصادی که بر ما ایجاد کرده دست از انقلاب و رهبرمان برداریم.

جهاد تبیین در کشور لازم است، جوان ایران امروز باید به انقلاب اسلامی، توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی افتخار کند و ضعف دشمن را بشناسد و تبیین کند.

 جوانان انقلابی و مردم صبور ما بر این مشکلات تحریم غلبه پیدا خواهد کرد و وضعیتی که مشاهد می‌کنیم نشان دهنده پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی و شکست هیمنه دشمن است.

هنگامی که پیشرفته‌ترین پهباد دنیا مورد هدف قرار گرفت و پایگاه عین الاسد موشک باران شد، آمریکایی‌ها هیچ قدرتی برای مقابله نداشتند و این عظمت جمهوری اسلامی و سیر نزولی آمریکای جنایتکار را به نمایش می‌گذارد.

 اوکراین کشوری بود که انقلاب رنگی را در آنجا ایجاد کردند و تبدیل به نظامی طرفدار آمریکا شد، خواسته این کشور این بود که در جمع ناتو قرار بگیرد، طبیعتاً در کنار مرز روسیه ناتو بخواهد پایگاه بزند امنیت ملی روسیه، دچار خدشه می‌شود و عکس العمل نشان می‌دهد.

آمریکا اعلام پشتیبانی از اوکراین با برگزاری رزمایش اعلام کرد و، اما واقعیت چیز دیگری شد، وقتی تهدید روسیه جدی شد آمریکایی‌ها اعلام کردند که ما کاری نداریم.

 امروز هم با صبر و مقاومت و تلاش شما مردم عزیز، این حرکت به پیروزی نهایی و رسیدن به قله نهایی تمدن تنوین اسلامی ادامه خواهد یافت، امروز دشمن تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم به کار گرفته است، اما همین دشمن به عظمتانقلاب اسلامیاقرار می‌کند.

انتهای پیام