مدیر روابط‌ عمومی کمیته امداد استان ایلام:

جشن نیکوکاری با روش‌های حضوری و مجازی برگزار می شود

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 301
|21:20 - 1400/12/09
نسخه چاپی
جشن نیکوکاری با روش‌های حضوری و مجازی برگزار می شود
مدیر روابط‌ عمومی کمیته امداد استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته با روش‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلام رصد ،  علی خسروزاده، مدیر روابط‌ عمومی کمیته امداد استان ایلام با بیان این خبر گفت: مرحله اول این جشن از ابتدای بهمن ماه از طریق ارتباط چهره به چهره و مکاتبه با خیرین آغاز گردیده است.

مرحله دوم این جشن ملی نیز به صورت رسمی همزمان با سراسر کشور و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، صدا وسیما و بسیج درپایگاه‌های کمیته امداد برگزار می‌شود.

 پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در معابر عمومی در سطح شهرستان‌ها در روز پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه راه اندازی خواهند شد.

 پایگاه‌ها و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم در سطح معابر عمومی فعال بوده و آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست هستند.

 جشن نیکوکاری روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود .

مراسم نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد که این مراسم در روز شنبه در شهر ایلام و در دبیرستان دخترانه شهید آوینی با حضور مسئولین استان برگزار می‌گردد.

علاوه بر فراهم شدن زمینه مشارکت و حضور هم استانی‌های گرامی در پایگاه‌ها، ادارات و مراکز نیکوکاری، زمینه پرداخت کمک‌ها به روش‌های غیر حضوری نیز فراهم شده است.

کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و نوع دوست، آن‌ها را در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.