رییس پلیس راه استان ایلام

آغاز رزمایش ترافیکی پلیس راه ایلام در نوروز ۱۴۰۱ از ۲۴ اسفند

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 302
|21:23 - 1400/12/09
نسخه چاپی
آغاز رزمایش ترافیکی پلیس راه ایلام در نوروز ۱۴۰۱ از ۲۴ اسفند
رییس پلیس راه استان ایلام از اجرای رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در ۲۴ اسفند خبر داد.

به گزارش ایلام رصد ،  سرهنگ ابوالفضل کهزادی با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، رزمایش نوروزی ۱۴۰۱ با حضور کلیه دستگاه‌های خدمات رسان همزمان با سراسر کشور در ۲۴ اسفند ماه برگزار می‌شود.

در صورتی که نوروز امسال مجوز تردد برای سفر‌های نوروزی صادر شود، اولویت و دغدغه اصلی پلیس راه پیشگیری از وقوع تصادفات و سلامت مسافران نوروزی است و پلیس راه استان برنامه و اقدامات خاصی را در راستای کنترل هوشمندانه تردد مسافران، کنترل ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادفات را دارد.

 با توجه به اینکه استان ایلام دارای طبیعت بکر و مناظر و اماکن هدف گردشگری بوده، هر ساله در ایام نوروز شاهد تردد مسافران به استان هستیم، همچنین با توجه به تجارب سنوات گذشته شهروندان ایلامی نیز در ایام نوروز به تفرجگاه‌ها می‌روند که سبب افزایش تردد در سطح محور‌های استان می‌شود.

 با توجه به ایام پایانی سال، بخصوص در پنجشنبه و جمعه آخر سال که شهروندان گرامی به زیارت اهل قبور در آرمستان‌ها می‌روند، پلیس راه استان تمهیدات ویژه‌ای به منظور تسهیل در تردد و افزایش انضباط ترافیکی در ورودی و خروجی آرامستان‌ها و در طول محور‌ها را برآورد کرده است.

دغدغه و اولویت کاری پلیس سلامت مسافران نوروزی است و همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت که شاهد تصادفات و حوادث ناگوار نباشیم.

امید است شهروندان ایلامی و مسافران نوروزی نیز توصیه‌های پلیس راه مانند رعایت قوانین و مقررات رانندگی، حرکت با سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و استراحت و خواب کافی را در سرلوحه رانندگی خود قرار دهند تا انشاءالله ایام نوروز به کام خانواده‌ای تلخ نشود. ‏

 

انتهای پیام