مدیرکل استاندارد ایلام:

بازرسی و نظارت بر مراکز عرضه کالا در ایلام افزایش می یابد

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 316
|18:12 - 1400/12/12
نسخه چاپی
بازرسی و نظارت بر مراکز عرضه کالا در ایلام افزایش می یابد
مدیرکل استاندارد ایلام اعلام کرد: از نیمه دوم اسفند ماه سال جاری بازرسی و نظارت بر مراکز عرضه کالا و خدمات در استان ایلام افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلام رصد ،  مهناز همتی با اعلام این مطلب اظهارداشت: هدف از این طرح ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان و مردم عزیز است و به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان این اداره کل به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات بازرسی و نظارت به عمل می‌آورند.
 

وی  با بیان اینکه در طرح عیدانه استاندارد که به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود، افزود: نظارت‌ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد و در این بازرسی‌ها، کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل، و با توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد و خدمات فاقد ایمنی و استاندارد، برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه از هم اکنون برنامه آگاهی بخشی به مردم از طرق مختلف، در حال انجام است، تصریح کرد: بازرسان این اداره کل و همچنین با همکاری دستگاه‌های اجرایی دیگر از هم اکنون تا پایان نوروز تمرکز ویژه ای به خصوص بر روی مواد غذایی و سایر کالاها مصرفی شهروندان در این ایام خواهند داشت.

"همتی" یادآور شد: با هدف ترویج مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی، طرح عیدانه استاندارد، با کمک مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی، در سطح استان انجام خواهد شد.‌

وی اضافه کرد: آگاهی داشتن و مصرف کالای با کیفیت و سالم و استفاده از خدمات کیفی و استاندارد، حق همه شهروندان است و تولید کنندگان، عرضه کنندگان و خدمات دهندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای تولید و عرضه چنین کالاها و خدماتی اقدام کنند.

انتهای پیام