استاندار ایلام:

لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 320
|18:55 - 1400/12/14
نسخه چاپی
لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است
استاندار ایلام امروز(شنبه ۱۴ اسفندماه) به مناسبت روز پاسدار با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و تبریک روز پاسدار، از زحمات و تلاش های ارزنده سپاه در حوزه های مختلف تقدیر کرد و گفت: لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است. روز پاسدار متعلق به طلایه داران عرصه ایثار، فداکاری و خدمت و نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است

به گزارش ایلام رصد ، دکتر«حسن بهرام نیا» با اشاره به دستاوردهای مهم سپاه، اظهار داشت: اگر تلاش ها، مجاهدت ها و خلاقیت های سپاه نبود ما امروز این امنیت و اقتدار و آرامشی که در کشور است، نداشتیم و در یک کلام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.  

 

وی افزود: امروز در حوزه های مختلف هوا و فضا، ساخت پهپاد، موشک و ..‌. سپاه ضمن اینکه عامل بازدارندگی قوی برای دشمنان شده است، قدرت دیپلماسی کشور را نیز در عرصه های بین المللی بالا برده است.

 

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی سپاه در حوزه آب رسانی در استان، یادآور شد: امروز در حوزه های دیگر چون در بحث محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور و در دور ترین نقاط استان مردم از ثمره این شجره طیبه بهره‌مند می شوند و این  همراهی و همکاری سپاه با ارکان نظام در استان به ویژه دولت انقلابی مثمر ثمر بوده است و باعث خدمت مضاعف به مردم می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران همیشه پای ثابت و اصلی همه صحنه های دفاع از کشور و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بوده است، گفت: سپاه علاوه بر نقش مقتدرانه در حفظ امنیت و کیان ایران اسلامی در حوزه های مختلف دیگر چون محرومیت زدایی، حوادث و بلایای طبیعی، کرونا و ... پای کار است.

 

«سردار جمال شاکرمی» با تاکید بر این نکته که هر زمان نیاز به حضور این نیروی جان بر کف بوده، تمام قد در میدان حاضر شده است، اظهار داشت: امروز هم ما بنا به اقتضای شرایط، در هر زمان، مکان و هر موقعیتی آماده خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم در کنار دولت انقلابی هستیم.

 

وی با اشاره به طرحهای در دست اقدام سپاه در ایلام، تصریح کرد: مصمم هستیم در سال ۱۴۰۱ عملیات آبرسانی به ۱۴۶ روستای استان را با اعتباری بالغ بر ۵۰۷ میلیارد تومان اجرایی کنیم.

انتهای پیام