تحویل ۲۳۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 321
|19:24 - 1400/12/14
نسخه چاپی
تحویل ۲۳۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس، ۲۳۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام واگذار و از ۲۶٠٠ خانواده توانمند تجلیل شد‌.

به گزارش ایلام رصد ،  مدیرکل کمیته امداد ایلام در این آیین گفت: با توجه به برنامه‌های توانمندسازی مددجویان امسال ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد شده است.

وی اظهار داشت:در زمینه مسکن نیز امسال دو هزار و ۳۰۰ خدمت در حال انجام بوده و ۵۵۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

 

استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: به برکت نظام و وجود امام راحل(ره) کمیته امداد تأسیس و این نهاد امروز با حمایت از نیازمندان نقش خود را خوبی ایفای می کند.

 

«حسن بهرام نیا» اظهار داشت: امروز شاهد گستره ای از خدمات متنوع و خدمتگزاری صادقانه نهاد ارزشمند کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حفظ کرامت مدد جویان در حوزه های مختلف در استان هستیم.

 

وی افزود: آنچه که در کنار زحمات و خدمات کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی به نظر می رسد این است که امروز بیش از پیش نیازمند توانمند سازی مددجویان هستیم و در این راستا یکی از برنامه های مهم دولت عدالت محور در استان ایلام توجه ویژه به قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.

 

استاندار ایلام در این آیین ضمن تقدیر از مدیرکل و مجموعه کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، بر ادامه خدمت مدیرکل و ابقاء وی در این مسئولیت خطیر تأکید کرد.

انتهای پیام