معاون وزیر راه و شهرسازی:

۳۱۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای ایلام پیش بینی شد

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 328
|21:57 - 1400/12/26
نسخه چاپی
۳۱۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای ایلام پیش بینی شد
معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان ایلام پیش بینی شده است

به گزارش ایلام رصد ،  خیراله خادمی با بیان این خبر گفت:  امسال در ایلام ۲۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی برای توسعه مسیر‌های جاده‌ای اختصاص داده شده است.

معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه آئین کلنگ زنی چهار خطه کردن مسیر دهلرن به اندیمشک گفت: در بودجه سال آینده این اعتبار افزایش خوبی با توجه به محرومیت استان و وضعیت خاص آن دارد.

خادمی گفت: در استان ایلام ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در حال اجراست.

معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم بتوانیم ۲۰۰ کیلومتر از این بزرگراه‌ها را در چهار سال آینده در استان تحویل دهیم.

خادمی با اشاره به ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در ایلام گفت: افزایش نزدیک به ۲۰۰کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به راه‌های استان چشمگیر خواهد بود.

معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی گفت: منابع دیگر مثل بهسازی جاده‌ها و ایمنی جاده‌ها که توسط سازمان راهداری و سایر همکاران در بخش‌های دیگر اضافه می‌شود باعث افزایش دو برابری این رقم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فاصله ۱۲۰ کیلومتری دهلران تا اندیمشک که در برنامه کاری برای چهارخطه کردن است، گفت: ۳۰ کیلومتر این مسیر وارد فاز عملیاتی شده و قطعات دیگر این مسیر نیز در دست اقدام است و به زودی یک قطعه ۳۰ کیلومتری دیگر از این مسیر نیز آماده مناقصه می‌شود و عملیات اجرایی آن در سال آینده شروع می‌شود.

او از احداث ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در ایلام برابر مصوبات قانونی خبر داد گفت: اتصال ایلام از کرمانشاه و خوزستان به مسیر ریلی دنبال می‌شود.

خادمی گفت: در استان ایلام ۱۳ طرح زیرساختی در دستور کار است.

انتهای پیام