استاندار ایلام:

سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در«جهاد تبیین» دارد

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 330
|20:53 - 1400/12/27
نسخه چاپی
سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی  در«جهاد تبیین»  دارد
استاندار ایلام در بازدید از سازمان تبلیغات گفت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در«جهاد تبیین» بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش ایلام رصد ، حسن بهرام نیا در دیدار با مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی ایلام با اینکه در ادارات باید مظاهر و شعائر اسلامی به وضوح مشخص و مشهود باشد، اظهار داشت: یکی از مسائلی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، رعایت پوشش بوده و این مسأله تنها محدود به کارکنان دستگاه های دولتی نبوده بلکه همه سازمان ها اعم از خصوصی و دولتی ملزم به رعایت قانون در این زمینه هستند.

وی بر رعایت اقامه نماز بصورت جماعات در کلیه دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید در این زمینه اهتمام داشته و زمینه اقامه نماز بصورت جماعت را فراهم کنند.

استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین، نقش تبلیغات اسلامی در این امر مهم را حائز اهمیت ارزیابی کرد و یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان، پیشرفت های خوبی در زمینه های گوناگون داشته است و وظیفه همه ماست تا توفیقات نظام را برای مردم تبیین کنیم که در این زمینه نقش ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با سیاه‌نمایی‌های دشمنان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

«بهرام نیا» با تقدیر از خدمات مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: تحولی جدی در مجموعه تبلیغات اسلامی استان ایلام در مقایسه با قبل صورت گرفته و کارها و اقدام های اثرگذاری انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار گفت: این سازمان سعی داشته در طول ۳۰ سال گذشته از تأسیس تاکنون به روز تر شود.

حجت الاسلام«محمدعلی نجفی» اظهار داشت: این مجموعه به مردمی سازی تبلیغ معتقد است چرا که همه دغدغه مندان دین از این طریق مبلغ دین شده و پیشرفت حاصل می شود.

وی با بیان اینکه وقتی کار به‌صورت مشارکتی با مردم پیشرفت کند، اقدام ها خیلی سازنده می شود، تصریح کرد: به عنوان نمونه در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی اتاق عملیات در هر شهرستان ایجاد شد و با مشارکت خود مردم کار پیش رفت.

انتهای پیام