استاندار ایلام:

ایلام در زمینه تخصیص اعتبارات در صدر استان های کشور است

سرویس: اخبار ویژه
کد خبر: 331
|10:38 - 1400/12/29
نسخه چاپی
ایلام در زمینه تخصیص اعتبارات  در صدر استان های کشور است
استاندار در جلسه شورای برنامه ریزی استان عنوان کرد:استان ایلام در صدر استانهای کشور در تخصیص اعتبارات است و مسئولان ذیربط می بایست در راستای توسعه استان استفاده بهینه به عمل آورند.

به گزارش ایلام رصد ،  حسن بهرام نیا دیروز در نشست شورای برنامه ریزی استان با تبریک فرارسیدن عید نوروز و تقدیر از مدیران و مسئولین در خصوص تلاش های آنان در یک سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور میزان قابل توجهی ابلاغ شده است که نشان دهنده توجه ویژه دولت به استان ایلام است.

وی از دستگاههای مرتبط خواست تا اعتبارات تخصیص داده شد را سریعاً جذب کنند و افزود: در این راستا لازم است در بحث جذب اعتبارات پروژه های نیمه تمام به ویژه ایستگاه های پمپاژ و سامانه گرمسیری اهتمام جدی بعمل آید.

استاندار ایلام با انتقاد از برخی شهرداری ها که  اسناد خزانه را جذب نکرده اند، تصریح کرد: اگر این شهرداری ها امکان جذب اسناد مذکور را ندارند سریع تر اطلاع دهند تا آن را به بخش های دیگر اختصاص دهیم.

دکتر«بهرام نیا» از تخصیص بالای اعتبارات در استان خبر داد و تاکید کرد: استان ایلام در صدر استانهای کشور در تخصیص اعتبارات است و مسئولان ذیربط می بایست در راستای توسعه استان استفاده بهینه به عمل آورند.

انتهای پیام