مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام:

پذیرایی از گروه‌ها و کاروان‌های راهیان نور در باغ موزه دفاع مقدس ایلام

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 337
|21:02 - 1401/01/02
نسخه چاپی
پذیرایی از گروه‌ها و کاروان‌های راهیان نور در باغ موزه دفاع مقدس ایلام
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: باغ موزه دفاع مقدس به صورت گروهی یا کاروانی پذیرای گردشگران نوروزی است.

به گزارش ایلام رصد ،  سرهنگ محمدحسین فولادی از علاقمندان خواست به صورت گروهی، خانوادگی یا کاروانی از باغ موزه دفاع مقدس استان ایلام واقع در میدان دفاع مقدس شهر ایلام در ایام نوروز بازدید کنند.

او می گوید: باغ موزه از ۲۴ گالری و تالار عشایر و ایلات تشکیل شده و در برخی از این اماکن پخش فیلم شرح جنگ در استان ایلام حین بازدید برای گردشگران فراهم است.

فولادی با بیان این خبر گفت: علاوه بر گالری‌ها و تالار، در محوطه روباز باغ موزه، نمایشگاه اداوات جنگی هم مستقر شده و زیرسازی یادمان شهید گمنام مدفون در این نیز انجام شده است.

او می گوید: باغ موزه کنونی استان با بیش ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی در سه هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای مسقف و ۶ هزار متر فضای سبز و محوطه احداث شده است.

به گفته فولادی ۲ نفر روای مسلط به وقایع جنگ تحمیلی استان ایلام در این باغ موزه مستقر هستند و موضوعات گالری‌ها و تالار عشایر و ایلات را برای گردشگران نوروزی توضیح می‌دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: نیرو‌های ادارات، مدارس و دانشجویان نیز می‌توانند در قالب گروهی برای بازدید از این باغ موزه اقدام کنند.

انتهای پیام