جانشین انتظامی استان ایلام:

ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ایلام تا ۱۵ فروردین

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 346
|17:27 - 1401/01/07
نسخه چاپی
ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ایلام تا ۱۵ فروردین
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ایلام تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

به گزارش ایلام رصد ، سرهنگ “حسین نجفی”، جانشین انتظامی استان ایلام در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی دراین باره گفت: با توجه به لغو محدودیت‌های کرونایی در سال جاری مسافرت‌های برون شهری و حجم شد و آمدی محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

جانشین انتظامی استان در ادامه با توجه به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان با توصیه به رانندگان، اظهار داشت: از رانندگان و مسافران چه در ناوگان حمل و نقل عمومی و چه در خودروهای شخصی خواستاریم که حتماً در حین سفر کمربند ایمنی خود را ببندند چرا که استفاده از کمربند ایمنی تاثیر زیادی بر کاهش آسیب‌های ناشی از تصادفات رانندگی خواهد داشت.

وی در ادامه خروج مردم از منازل، خلوتی محله‌ها و خیابان‌ها و نیز سوء استفاده سارقان، مجرمان و افراد فرصت طلب اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته و به کارگیری کلیه امکانات و توان موجود، نسبت به تأمین امنیت جامعه و ایجاد فضای ایمن و توأم با آرامش برای همشهریان اقدام کرده است.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: هدف از تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۱، ارائه خدمات شایسته؛ ارتقاء احساس امنیت در جامعه با حضور همه جانبه پلیس برای روان سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی، کاهش تصادفات، تلفات ناشی از حوادث رانندگی، پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت و برخورد قانونی با مجرمان و بزهکاران، ارائه خدمات انتظامی به هموطنان و جلب رضایت مردم، تشدید اقدامات مراقبتی و نظارتی در این ایام می‌باشد.

انتهای پیام