معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

مرغ، روغن و برنج به اندازه کافی هست

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 402
|13:21 - 1401/02/23
نسخه چاپی
مرغ، روغن و برنج به اندازه کافی هست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: میزان ذخیره کالاهای اساسی در استان به اندازه‌ بوده و جای هیچ نگرانی برای عرضه به بازار نیست.

به گزارش ایلام رصد ، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام اظهار کرد: همان طوری که می‌دانید جراحی بزرگی در اقتصاد کشور انجام شده و جریان مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن به منظور جلوگیری از حیف و میل یارانه توسط آقازاده‌ها و دلالان فرصت طلبی که سفره معیشت مردم را هدف گرفتند انجام شده است.

وی گفت: لذا می‌طلبد که مردم شریف استان با سعه صدر و طمانینه نسبت به تهیه مایحتاج مورد نیاز خود اقدام کنند و از ایجاد التهاب و تنش در بازار خودداری کنند زیرا این مسئله، موضوع مورد نظر را به سمت احتکار، قاچاق، خروج و انحراف اقلام مورد نظر از مسیر اصلی سوق می‌دهد و این همان چیزی است که محتکران و دلالان دنبال می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: میزان ذخیره کالاهای اساسی در استان به اندازه‌ای است که جای نگرانی نیست، برای مثال برنج ۵۸۴ تن، شکر ۳۵۰ تن، روغن صنف و صنعت ۱۰۰ تن، روغن خانوار ۵۰۰ تن که ۷۰۰ تن جدید هم اختصاص داده‌اند و ۱۳۰ تن آن در حال حمل به استان همچنین گوشت قرمز منجمد ۱۰۰ تن و گوشت مرغ منجمد ۳۰۰ تن در استان ذخیره شده است.

عباسی بیان کرد: ضمن اینکه به طور مداوم و با آزادسازی اقلام بیشتر مقدار ذخیره استان در حال افزایش است و از طریق شبکه توزیع سالم و مطمئن و با نظارت پیوسته و مداوم بازرسان، در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام