مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

۳۵۰۰ متر تونل برای بزرگراه ایلام-حمیل-کرمانشاه در دست اجراست

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 420
|23:18 - 1401/03/19
نسخه چاپی
۳۵۰۰ متر تونل برای بزرگراه ایلام-حمیل-کرمانشاه در دست اجراست
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: هم اکنون در مسیر حفاری تونل دوم آزادی به طول نزدیک به ۳۵۰۰ متر برای بزرگراه ایلام- حمیل- کرمانشاه در دست اجرا است.

به گزارش ایلام رصد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، عبدالله بهادری مدیر کل این دستگاه اجرایی گفت: برای شهرستان چرداول در حوزه راه پروژه‌های بزرگی در دست اجرا است که از جمله آنها می‌توان به بزرگراه ایلام- حمیل- کرمانشاه اشاره کرد که هم اکنون در این مسیر حفاری تونل دوم آزادی به طول نزدیک به ۳۵۰۰ متر در دست اجرا است و در چند قطعه دیگر از محور ایلام- سرابله ادامه عملیات چهار خطه شدن مسیر با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال تکمیل شدن است.

وی افزود: در همین راستا، مسیر قدیم سرابله به طول یک و نیم کیلومتر هم در دست اجرا است که طی روزهای آینده، ۷۰۰ متر از این مسیر آسفالت خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا با تأمین اعتبارات لازم این مسیر تکمیل و عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح آن نیز تسریع یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به پی گیری اداره کل نسبت به احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان چرداول، به طرح جامع شهر سرابله اشاره کرد و گفت: طبق تفاهمنامه با شهرداری سرابله در آینده نزدیک این طرح هم ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان هم به بهسازی و اصلاح مسیر سرابله- آسمان آباد نیز اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی ۲ کیلومتر این محور از سمت آسمان آباد به تازگی آغاز شده و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام