کاهش عوارض اتوبوس‌های اعزامی به مرز مهران

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 426
|19:10 - 1401/04/07
نسخه چاپی
کاهش  عوارض اتوبوس‌های اعزامی به مرز مهران
رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عوارض جابه جایی ناوگان اتوبوس رانی اعزامی به مرز مهران از ۱۵ درصد به ۵ درصد کاهش یافت تا تشویقی برای اعزام ناوگان اتوبوسی به مرز مهران باشد.

به گزارش ایلام رصد ، محمد حسنی رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام صبح امروز با بیان این خبر گفت: روند کمبود اتوبوس در سطح استان به ویژه ایلام تا چهارشنبه هفته جاری برطرف خواهد شد.

وی افزود: علت این کمبود این است که با توجه به حذف روادید برای سفر به عتبات عالیات، اعزام زائران به صورت کاروانی، تردد زیاد مسافران عراقی در ورود به کشور و شرایط هوایی گرم مرز مهران، اکثر ناوگان اتوبوس رانی استان ایلام در مرز مهران جهت جابه جایی مسافران اعزام شده‌اند. 

رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: با رایزنی‌های لازم ناوگان اتوبوس رانی از سراسر کشور به مرز مهران جهت جابه جایی مسافران در بازگشت به کشور در حال انجام است.

حسنی گفت: عوارض جابه جایی ناوگان اتوبوس رانی اعزامی به مرز مهران از ۱۵ درصد به ۵ درصد کاهش یافت تا تشویقی برای اعزام ناوگان اتوبوسی به مرز مهران باشد.

انتهای پیا