اهدا 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 436
|12:45 - 1401/04/27
نسخه چاپی
اهدا 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی
مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در ماه گذشته ۳۵۰ سری جهیزیه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سپاه پاسداران به نو عروسان اهدا شده است.

به گزارش ایلام رصد ، مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان این خبر گفت: در دهه امامت و ولایت اقدامات متنوعی در قالب برنامه زمان بندی شده و روز شمار توسط اقشار مختلف سپاه استان، معاونت‌ها و رده‌های شارک انجام شده و اقداماتی پیش رو نیز خواهیم داشت.

ملک زاده افزود: از جمله این اقدامات آب رسانی به ۱۲۸ روستا در مرحله اول و ارتقا این اقدام به ۲۰۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان است.

مسئول بسیج سازندگی بیان کرد: طی ماه گذشته ۳۵۰ سری جهیزیه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سپاه پاسداران به نو عروسان اهدا شده است. 

ملک‌زاده گفت: اعزام ۳۰۰ نفر زائر اولی به مشهد مقدس و اعزام ۱۱۰ گروه جهادی در عرصه‌های عمرانی، پزشکی و چند تخصصی و سایر عرصه‌ها در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها از دیگر اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: طرح آب رسانی به مزارع کشاورزی، طرح احداث جاده بین روستایی‌ در سه شهرستان چوار، ملکشاهی و دهلران، نذر خون از طریق جهادگران بسیج جامعه پزشکی و میز خدمت نیز اقدامات اجرایی بسیج سازندگی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به دهه امامت و ولایت تصریح کرد: از اوایل دهه ولایت و امامت تا روز عید غدیر ۱۰۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام