مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

پخت و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در ایلام

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 437
|12:48 - 1401/04/27
نسخه چاپی
پخت و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در ایلام
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از پخت و توزیع غذای گرم به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: به همین مناسبت 30 هزار پرس غذای گرم در عید غدیر بین ایتام و نیازمندان در ایلام توزیع می‌شود.

به گزارش ایلام رصد ، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان این خبر گفت: به مناسبت عید غدیر با تاسی از ابوالایتام، حضرت علی(ع) سفره اطعام برای نیازمندان برپا خواهیم کرد و طی امروز و فردا در همه مراکز کمیته امداد استان طبخ و توزیع غذا گرم خواهیم داشت و پیش بینی می‌شود که نزدیک به ۳۰ هزار پرس غذا در این مراکز توزیع شود.

وی در ادامه بیان داشت: این سی هزار غذا بین مددجویان و نیازمندان در سطح استان توزیع می‌شود و نکته قابل توجه این است که همه هزینه این مراسم از محل کمک‌های مردمی و نذورات خیرین تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه گفت: همشهری ایلامی میتوانند در این طرح "عیدی برای نیازمندان" از طریق شماره‌گیری کد دستوری # ۰۸۴*۸۸۷۷* در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: در بحث تکریم سادات نیز در شهرستان‌های استان، از ساداتی که در بستر بیماری هستند سرکشی، تکریم و تفقد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام