واگذاری موقت 80 درصد از فضاهای آموزشی مهران به امور اربعین

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 456
|21:05 - 1401/05/28
نسخه چاپی
واگذاری موقت 80 درصد از فضاهای آموزشی مهران به امور اربعین
معاون آموزش و پرورش استان در بازدید از مدارس شهرستان مهران گفت: بیش از ۸۰ درصد از فضاهای آموزشی در شهرستان مهران به دستگاه‌های اجرایی برای اربعین موقتا اختصاص داده میشوند.

به گزارش ایلام رصد ، بهروز حیدری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ایلام با حضور در شهر مهران از امکانات و فضاهای آموزشی واگذار شده به دستگاه های دولتی، نظامی‌ و انتظامی بازدید کرد. 

حیدری در این دیدار، برگزاری مطلوب کنگره عظیماربعینحسینی را وظیفه کلیه دستگاه های اجرایی کشور و آحاد مردم دانست و گفت؛ آموزش و پرورش بنا بر وظیفه ذاتی خود یعنی امر آموزش و پرورش مثل همیشه با تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود آماده ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی استان و زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فضاهای واگذار شده به نیروی های نظامی، انتظامی و دستگاه های اجرایی محل تحصیل دانش آموزان می باشد، لذا می طلبند عوامل و دست اندرکاران امر در خصوص حفظ و صیانت از اموال مدارس نهایت تلاش خود را معمول کنند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان ایلام در پایان بیان داشت؛ آموزش و پرورش، بیش از ۸۰ درصد از فضاهای آموزشی و ... موجود را جهت برگزاری کنگره عظیم اربعین در اختیار دستگاه های دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی و هیئات مذهبی قرار داده است.

انتهای پیام