حجت‌اسلام پناهیان:

اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 458
|22:30 - 1401/05/30
نسخه چاپی
اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است
حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان با بیان اینکه اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است گفت: اربعین نتیجه ای جز ظهور امام زمان (عج) را نخواهد داشت و محل تغذیه معرفتی و معنوی سربازان ولی عصر است.

به گزارش ایلام رصد ، امروز حجت‌الاسلام و المسلمینعلیرضا پناهیاندر همایش ۴ هزار نفری موکب داراناربعینکه در مصلی شهر ایلام برگزار شد گفت: حضرت امام (ره) فرمودند بعد از جنگ دو ملت ایران و عراق بر محور عتبات و عالیات با هم متحد خواهند شد که امروزه زیارت اربعین این پیوند را بین دو کشور برقرار کرده است.

وی افزود: این دو سال محدودیت کرونایی موجب شد زائران در این سفر زیارتی حضور پیدا نکنند بنده از عراقی ها مکررا شنیدم که اربعین بدون حضور فراوان ایرانی ها رونق خاص خود را ندارد.

پناهیان گفت: علت شکل گرفتن اخیر اربعین حسینی این است که ما اخیرا قدرت امنیت بخشی به زائران میلیونی این میعادگاه بزرگ را داشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان بیان کرد: برای ما عراق سرزمین مقدس آینده حکومت جهانی است و اثر ابتدایی اربعین اتحاد بین دو ملت ایران و عراق است و این بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: شما منتظر نباشید رسانه بیگانه در تریبون ها در مورد عظمت اربعین بگوید، بسیاری از انعکاس ها در رسانه ی خودی نیز بسیار انعکاس ضعیفی است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد: برخی از خبرگزاری های انقلابی موسم اربعین به جای این که به متن مثبت اربعین بپردازند به حاشیه منفی اربعین می پردازند تلویحا این حرکت باعظمت را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: ما به عمق فرمایش رهبری که اربعین را طلیعه تمدن نوین اسلامی می‌دانند نرسیده ایم.

وی ادامه داد: ما به عمق فرمایش رهبری که اربعین را طلیعه تمدن نوین اسلامی می‌دانند نرسیده ایم.

وی افزود: اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است، اربعین نتیجه ای جز ظهور امام زمان (عج) را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه روضه های خانگی، شهیدانی مانند شهید سلیمانی را تربیت کرد گفت: اربعین رزمایش مقدمه سازان ظهور بوده و محل تغذیه معرفتی و معنوی سربازان ولی عصر است.

وی بیان کرد: کودکانی که در دسته های عزاداری ۱۰۰ نفره شرکت کردند دفاع مقدس را رقم زدند، کودکانی که در مسیر اربعین می آیند چه آینده ای خواهند داشت، آینده اربعین کمتر از مقدمه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد: بعد دیگر مسئله اربعین در جمهوری اسلامی ایران تحقق حکمرانی مردمی است.

انتهای پیام