ده هزار خانوار ایلامی در مناطق روستایی و حاشینه نشین نیازمند نفت سفید هستند

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 47
|10:24 - 1400/08/27
نسخه چاپی
ده هزار خانوار ایلامی در مناطق روستایی و حاشینه نشین نیازمند نفت سفید هستند
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: حدود ۱۰ هزار خانوار ایلامی در برخی مناطق روستایی و حاشیه شهرها نیازمند نفت سفید هستند.

به گزارش ایلام رصد ، علی‌اصغر چاغروندی عصر دیروز در ایلام گفت: توزیع نفت سفید در مناطق روستایی و حاشیه شهرهای این استان بدون مشکل و بر اساس اطلاعات کارت سرپرست خانوار انجام می‌شود.

وی افزود: نفت سفید بین فروشندگی‌های مستقر در روستا و برخی مناطق حاشیه نشین شهرهای فاقد گازکشی توزیع شده است و مردم می‌توانند با کارت سرپرست خانوار، میزان سوخت تعیین شده خود را از این مراکز تحویل بگیرند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار خانوار در برخی مناطق روستایی و حاشیه شهرها نیازمند نفت سفید هستند، افزود: هم اکنون در سطح هر شهرستان فروشندگی ثابت شهری و روستایی به منظور توزیع نفت سفید در سطح ایلام فعال بوده و مشکلی برای تامین و توزیع این سوخت بین مردم وجود ندارد.

وی افزود: توزیع نفت‌ سفید بین خانوارهای استان به‌ صورت الکترونیکی است و سهمیه هر خانوار روی کارت‌ بانکی سرپرست آن اعمال می‌شود.

چاغروندی ادامه داد: بیشتر آمار توزیع این سوخت مربوط به روستاهای شهرستان هلیلان و بخش زردلان و زرین آباد شهرستان مرزی دهلران است.

وی افزود: در مرحله اول برای مناطق سرد سیر از ابتدای مهرماه مانند هلیلان و میمه، در حوزه دهلران، ایوان، سیروان و چرداول٣٠٠ لیتر و و از پانزدهم آبان نیز دره‌شهر، آبدانان و بدره ۲۲۰ لیتر سوخترسانی انجام شده و مناطق گرمسیری مهران و دهلران از ابتدای آذر ۲۰۰ لیتر موارد اعلام شده است.

انتهای پیام