توزیع 4 هزار پرس غذای گرم در بین محرومان سیروانی

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 502
|00:24 - 1402/01/24
نسخه چاپی
توزیع 4 هزار پرس غذای گرم در بین محرومان سیروانی
همزمان با ماه مبارک رمضان و شب های قدر تعداد 4 هزار پرس غذای گرم به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون ریال توزیع شد

به گزارش ایلام رصد ، حجت ولیزاده فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: همزمان با شب قدر و شهادت حضرت امام علی (ع) با نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) 4 هزار پرس غذای گرم تحت عنوان طرح اطعام مهدوی و با رویکرد مردمی بین نیازمندان سیروانی پخت و توزیع شد.
ولیزاده گفت: با تاسی از سنت حسنه نبوی وسیره علوی و به‌ مناسبت شهادت امام علی (ع) و لیالی  قدر، 4 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.
وی اظهار داشت: این تعداد غذا در 45 آشپزخانه با مشارکت وحضور گرم پایگاههای مقاومت بسیج و با ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون ریال در شب شهادت مولای متقیان بین تمام مددجویان سیروانی پخت و توزیع شد.

ولیزاده بیان کرد: یکی از خصوصیات بارز امام علی (ع) فریادرسی از نیازمندان بود و امروز این ویژگی آن امام بزرگوار درجامعه ایرانی ،اسلامی ما با عنوان کمک‌های مومنانه به یک حرکت عمومی در جامعه تبدیل شده و شب‌های قدر فرصت مناسبی است که بتوانیم از این طریق راه حضرت علی(ع) را ادامه دهیم. 
فرمانده ناحیه سیروان  در پایان با دعوت از خیرین برای پیوستن به پویش اطعام مهدوی با رویکرد مردمی تصریح کرد: برای استمرار این امر خداپسندانه در سال 1402 نیازمند یاری خیرین و مردم عزیز دیارمان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ر