هم اندیشی؛

نشست هم اندیشی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ایلام با اصحاب رسانه استان

سرویس: فرهنگی
کد خبر: 511
|12:02 - 1402/03/25
نسخه چاپی
نشست هم اندیشی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ایلام با اصحاب رسانه استان
عصر روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴٠۲ نشست هم اندیشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با جمعی از اصحاب رسانه استان در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی ایلام برگزار شد

به گزارش ایلام رصد این نشست با حضور علی هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس بسیج رسانه استان، رییس خانه مطبوعات استان، معاون امور فرهنگی و رسانه و رییس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

در این نشست صمیمانه جمعی از خبرنگاران، مدیران مسئول پایگاه‌ها، سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها، مطبوعات، نشریات و رسانه‌های چاپی استان و فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی حضور داشتند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تزریق امید و ایمان به جامعه گفت: رسالت عمده رسانه در جامعه امید آفرینی و ارتقای نشاط اجتماعی است.

 

هوشمند هدف از این جلسه را قدردانی از اهالی رسانه استان و تجدید دیدار و گفت و شنود دو طرفه عنوان کرد.  

 

وی در این نشست از تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه استان به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولین که می‌توانند به خوبی مشکلات و نارسایی‌های جامعه را از طریق رسانه‌ها انعکاس دهند،  تقدیر کرد.

 

اصحاب رسانه استان نیز در این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و درخواست‌های خود را در راستای برطرف کردن برخی مسائل موجود در این حوزه مطرح کردند.

 

در پایان از جمعی از اصحاب رسانه استان در راستای تعاملات مفید در حوزه فرهنگ و هنر و انعکاس اخبار این حوزه  و  نیز از خبرنگارانی که در جریان اغتشاشات سال 1401 تولید محتوا داشته‌اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام /ناهید نظری