نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

رایزنی برای رفع مشکلات تامین آب مناطق مختلف ایلام

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 512
|14:02 - 1402/04/10
نسخه چاپی
رایزنی برای رفع مشکلات تامین آب مناطق مختلف ایلام
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با مسئولان کشوری برای رفع مشکلات تامین آب مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش ایلام رصد ،سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه در دیدار با جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: برای رفع مشکل آبی آسمان آباد مقرر شد به‌زودی یک تیم کارشناسی برای بازدید و امکان‌سنجی حفر چاه در این بخش اعزام شود.

 

وی تصریح کرد: برای نیازمندی‌های سرابله در حوزه آب و فاضلاب و شبکه نیز مقرر شد یک تیم کارشناسی از آبفا به این شهر اعزام شود.

 

فلاحی عنوان کرد: برای شبکه فاضلاب پوسیده و زیرساخت‌های آبفا در مهران نیز به مدیرعامل این شرکت پیشنهاد داد که برای انجام این مهم از شرکت‌های نفتی مستقر در مهران از محل مسئولیت‌های اجتماعی مطالبه شود.

 

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: آبفا رایزنی‌های خود را در این زمینه با وزارت نفت آغاز می‌کند تا مشکلات زیرساختی آب و فاضلاب شهر مهران که دارای اهمیت زیادی در حوزه اربعین است، هر چه زودتر مرتفع شود.

 

وی گفت: در خصوص مشکلات شهرستان چوار و تنش آبی آن نیز قول تأمین اعتبار داده شده است.

 

فلاحی گزارشی از رایزنی خود با رئیس مجلس در خصوص آبرسانی به ۲۸ روستای شهرستان هلیلان و دستور رئیس مجلس دراین‌خصوص اشاره کرد.

 

وی گفت: حقاً و انصافاً خدمات سپاه در آبرسانی به روستاهای کشور خیلی خوب بوده که جای تقدیر دارد.

 

نماینده مردم ایلام بیان کرد: ماده ۲۳ فاضلاب ملکشاهی و ماده ۵۶ فاضلاب ایوان گرفته شد که پروژه اخیر دارای پیشرفت ۷۵ درصدی بوده و ۲۵ درصد باقیمانده آن به‌زودی به مناقصه می‌رود.

 

انتهای پیام/ن