استاندار ایلام:

نیازمند مدیرانی جهادی برای رفع مشکلات هستیم

سرویس: سیاسی
کد خبر: 52
|13:32 - 1400/09/10
نسخه چاپی
نیازمند مدیرانی جهادی برای رفع مشکلات هستیم
استاندار ایلام گفت: معیشت، اشتغال و اقتصاد از مهمترین مشکلات مردم هستند و برای رفع این مشکلات نیازمند مدیرانی کارآمد، پای کار، جهادی و شایسته هستیم تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

به گزارش ایلام رصد ، صبح امروز حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست با کارکنان ستادی استانداری با بیان اینکه خدمت به مردم ایلام برای دومین بار افتخار است گفت: معیشت، اشتغال و اقتصاد از مهمترین مشکلات مردم هستند و برای رفع این مشکلات نیازمند مدیرانی کارآمد، پای کار، جهادی و شایسته هستیم تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

وی افزود: بهترین دوران خدمت خود در ادوار گذشته را در مسوولیت معاونت سیاسی استانداری ایلام دانست.

استاندار ایلام گفت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان وامدار هیچ شخص، گروه و جناحی نیستم ولی تعامل با همه مسوولین و دست اندرکاران را در سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ام و اولویت اصلی بنده بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم است. 

وی با اشاره به سابقه‌ی ۷ هزار ساله‌ی تاریخی استان ایلام خاطرنشان کرد: استان ایلام با ۴۲۵ کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق بزرگترین مرز خاکی در کشور را داراست و با داشتن سهم ۶۵ درصدی تردد زوار به عنوان مرکز و گرانیگاهاربعینمعرفی شده است.

استاندار ایلام، تردد زوار اربعین در استان را افتخاری برای مردم ایلام دانست و تصریح کرد: نقطه به نقطه و قدم به قدم استان ایلام گویای شجاعت، ایثار، اخلاص، مردمداری و مهمانوازی است و به این خاطر شیفتگان اهل بیت با نیت زیارت  وحس معنوی به این استان سفر می‌کند.

بهرام‌نیا با تأکید بر تکریم بازنشستگان و خدمت رسانی به بازنشستگان استانداری و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های آنان تصریح کرد: تکریم و منزلت بازنشستگان باید نصب‌العین مدیران قرار گیرد و انتظار این است به حقوق و رفاهیات این عزیزان توجه بیشتری شود.

نماینده عالی دولت در استان، بر تشکیل کمیته رفاهی برای رفع مشکلات کارکنان استانداری تأکید کرد و ادامه داد: توجه به تسهیلات، حقوق و معیشت نیروهای استانداری باید در اولویت قرار گیرد.

وی، استانداری را نماد حاکمیت در استان‌ها دانست و افزود: مدیران و کارکنان استانداری در معرض توجه همگان و الگوی رفتاری دیگر دستگاه‌های اجرایی هستند لذا در برخورد با ارباب رجوع باید با عطوفت و اکرام برخورد و تا زمان حصول نتیجه پیگیری کنند زیرا استانداری آخرین مأمن و محل رجوع مردم در استان است

بهرام‌نیا با تاکید بر برنامه ریزی مدیران برای اتمام پروژه‌های نیمه، حضور به موقع در جلسات و رعایت نطم را یک اصل بدیهی و ضروری در سیستم اداری دانست و خواستار ساماندهی فضای فیزیکی استانداری و بهره گیری از خرد جمعی و کارگروهی در امور شد.

انتهای پیام