روایتی از عزم دستگاه قضا برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 568
|11:37 - 1402/10/04
نسخه چاپی
روایتی از عزم دستگاه قضا برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام
در سال‌های اخیر قوه قضاییه با عزمی راسخ به دنبال حل مشکلات تولید اعم از شهرک‌های صنعتی رفته تا مشکلات این حوزه را برطرف نماید و از این طریق مشکلات اقتصادی کشور را حل نماید.

به گزارش ایلام رصد ، به نقل از ایلام بیدار،  رسیدگی به اقتصاد یک ضرورت است که باعث می‌شود تا بسیاری از مشکلات حل شده و همچنین مشکلات مردم حل شود و این امر در همه کشورهای به‌عنوان یک ضرورت رسیدگی می‌شود.

 شهرک‌های صنعتی به‌عنوان قلب تپنده اقتصادی کشورها همواره موردتوجه قرار دارند و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌شود به همین دلیل به هماهنگی همه دستگاه‌های دراین‌خصوص نیاز است.

 حال در سال‌های اخیر قوه قضاییه با عزمی راسخ به دنبال حل مشکلات تولید اعم از شهرک‌های صنعتی رفته تا مشکلات این حوزه را برطرف نماید و از این طریق مشکلات اقتصادی کشور را حل نماید.

 موضوع شهرک‌های صنعتی در دستور کار قوه قضاییه است

مالک روشنی بازرس قضایی کل استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دستگاه قضایی همواره در حل مشکلات استان ایلام و مردم همه تلاش خود را به کار می‌گیرد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 وی بیان داشت: در مورد وضعیت نگهداری دارو در یکی از انبارهای سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار گرفت و همچنین وضعیت بیش از ۲۷ هزار تن نهاده دامی در یکی از انبارهای استان که در معرض فساد بود مورد بازرسی و انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از این وضعیت قرار گرفت.

روشنی در ادامه با اشاره به شرایط موجود در برخی از شهرک‌های صنعتی استان ایلام نیز گفت: رسیدگی به شرایط حال حاضر شهرک صنعتی شهرستان بدره و همچنین شهرستان ایلام در دستور کار جدید این کارگروه قرار دارد و ازآنجاکه سرعت عمل در انجام وظایف در این کارگروه نسبت به سایر کارگروه‌ها متفاوت‌تر و بااهمیت‌تر است ان‌شاءالله در نزدیک‌ترین زمان ممکن با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با موضوع این دستور کارها نیز به نتیجه مثبت و به سود مردم و بیت‌المال برسد.

 با موضوع تغییر کاربری زمین‌های شهرک صنعتی ایلام برخورد صورت می‌گیرد

عمران علی محمدی رئیس‌کل دادگستری ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ان‌شاءالله که همه مسئولین با استفاده از راه و روش و رهنمودهای ائمه و معصومین بتوانیم خدمتگزاران لایقی برای نظام اسلامی باشیم.

وی با اشاره به موضوع تغییر کاربری در بعضی طرح‌های تولیدی و زمین‌ها و شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهر ایلام گفت: بدون هیچ‌گونه اغماضی باید با این موضوع برخورد شود چرا که این کار علاوه بر تخلفی که در آن شکل‌گرفته به مسئله تولید که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (حفظ الله) است نیز صدمه جدی وارد شده است.

علی محمدی در پایان این جلسه به موضوع ذخایر گوشت قرمز و گوشت مرغ یخ‌زده موجود در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز پرداخت و افزود: از مسئولین جهاد کشاورزی استان و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن ضمن هماهنگی با مسئولین وزارت متبوع در خصوص توزیع آن باتوجه‌به نیاز مردم شهیدپرور استان ایلام اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای خبر/ر