در دومین المپیاد ورزشی طلاب بسیجی کشور رخ داد؛

درخشش کاروان ورزشی طلاب ایلامی/قهرمانی فوتسال و کسب چهار مدال کشوری

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 574
|00:43 - 1402/11/12
نسخه چاپی
درخشش کاروان ورزشی طلاب ایلامی/قهرمانی فوتسال و کسب چهار مدال کشوری
کاروان اعزامی بسیج طلاب استان ایلام موفق به کسب کاپ قهرمانی در فوتسال و 4 مدال در دومین المپیاد ورزشی طلاب بسیجی کشور شد.

به گزارش ایلام رصد ،حجت الاسلام والمسلمین حسن غلامی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام در گفتگوی با پایگاه خبری ایلام رصد با اشاره به حضور موفق تیم اعزامی استان ایلام به این المپیاد گفت: کسب کاپ قهرمانی در رشته فوتسال ، کسب دو مدال طلا در رشته تکواندو و آمادگی جسمانی ، کسب یک مدال برنز در رشته تکواندو و یک مدال نقره در رشته فوتبال دستی از موفقیت های کاروان اعزامی به این دوره از مسابقات است.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: کاروان ورزشی طلاب ایلام متشکل از 37  نفر بود که در 10  رشته فوتسال، فوتبال دستی، تکواندو، شنا، دارت، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دو میدانی، والیبال در این دوره از مسابقات کشوری طلاب حضور یافته بودند.

 

وی در ادامه افزود: در پایان این المپیاد، کاروان ورزشی طلاب ایلام موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته فوتسال و کسب مدال طلا در رشته تکواندو در وزن 63- و کسب مدال طلا در رشته آمادگی جسمانی و کسب مدال برنز در رشته تکواندو در وزن 58- و کسب مدال نقره در رشته فوتبال دستی شد و لذا در مجموع تیم ایلام توانست یک کاپ قهرمانی و دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز از مجموع رشته های شرکت کننده به دست آورد.

انتهای پیام/ر