مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(علیه السلام)استان ایلام

صدور انقلاب ایران با اندیشه استقلال آزادی جمهوری اسلامی

کد خبر: 577
|18:35 - 1402/11/21
نسخه چاپی
صدور انقلاب ایران با اندیشه استقلال آزادی جمهوری اسلامی
حجت الاسلام علیمحمدی تاکید کرد که امام (ره) بارها فرمود ما انقلاب اسلامی را صادر میکنیم اما نه با زور و جنگ بلکه با اندیشه یعنی همان اندیشه استقلال آزادی جمهوری اسلامی.

به گزارش ایلام رصد ،حجت الاسلام علی اشرف علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(علیه السلام)استان ایلام با بیان اینکه یکی از مباحث مهم که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد بیان نقاط قوت و رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت:  الحمدالله بعد از پیروزی انقلاب ما روز به روز شاهد شکوفایی ملت عزیزمان هستیم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی در کنار معنویت، اعتقادات و ایمان مردم، ما شاهد امتحان های الهی هستیم به طور مثال جنگ تحمیلی که یک آزمایش سنگین برای ملت ما بود ولی برکات زیادی برای ما داشت. امروز حضور خانواده های شهدا، خاطرات، وصیت شهدا و.... سبب برکت و خیر برای جامعه ما هستند و عاملی است که جوان ما در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیرد.به همین خاطر امام(ره) فرمود که جنگ و دفاع مقدس برای ما نعمت بود. چون در این جنگ ما روز به روز ایمانمان قوی تر می شد و در مقابل ما جنگ نظامی، تحریم های اقتصادی، جنگ نرم و فرهنگی و...قرار گرفت. هر چه قدرت کشور ما در رسیدن به دستاوردهای نظامی ،علمی و...بیشتر می شود ،دشمن خطرناک تر و جدی تر با ما به مقابله می پردازد.

حجت الاسلام علمیمحمدی اظهار داشت: امروز وجود محور مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی  سبب شده که استکبار جهانی نا امید از آینده شود، اما ملت های مسلمان به آینده امیدوار شدند، نه تنها ملت های مسلمان حتی ملت های غیر مسلمان و مسیحیت می گویند ما هر چه داریم از انقلاب اسلامی ایران داریم. اگر در کلیساها حضور بیشترشده به برکت بیداری اسلامی است و به مردم ثابت شده هر چه ایمان قوی تر باشد پیشرفت ها بیشتر می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایلام در ادامه افزود: در اعتکاف امسال ما ۳ برابر سال گذشته معتکف داشتیم که اکثریت قشر جوان و نوجوان بودند، این یعنی رشد،معرفت و کمال نسل جوان ما، ولی قطعا دشمن از این ناراحت است و این یک دستاورد بزرگی است که بعد از ۴۵سال که از انقلاب اسلامی می گذرد مردم هنوز پای انقلاب و نظام هستند و کم نیاوردند که نکته ی بسیار مهمی است.

 

وی گفت: با قدرت گرفتن کشور های اسلامی در منطقه روز به روز اسرائیل در حال ضعیف شدن است و حتی نمی تواند داخل کشور خودش رو کنترل کند و این عنایت الهی است که ما شاهد قدرتمند شدن، پیشرفت، استقلال ملت های مسلمان در منطقه هستیم و این از برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی است و برای همین امر بود که امام (ره) بارها فرمود ما انقلاب اسلامی را صادر میکنیم اما نه با زور و جنگ بلکه با اندیشه یعنی همان اندیشه استقلال آزادی جمهوری اسلامی.

 

علیمحمدی افزود: کی باور می کرد پرچم جمهوری اسلامی و عکس مقام معظم رهبری بر دیوارهای کاخ سفید توسط خود مردم واشنگتن برافراشته شود و این ارزشمند است و ثابت شده که انقلاب ما تا قلب آمریکا پیش رفته است و پیروزی بزرگی است.

 

حجت الاسلام علیمحمدی در ادامه گفت:  ما علاوه بر پیشرفت های سیاسی، پیشرفت های بزرگی در زمینه های علمی، اقتصادی،فرهنگی و...داشته ایم، کی باور می کرد کشوری که سیم خاردار نمیتوانست درست کند امروزه چرخه سوخت هسته ای را بومی سازی کرده است، موشک ماهواره بر می سازد ، موشک های نقطه زن ما آمریکا و استکبار جهانی را عاصی کرده است. امروز دیگر دریاها برای آمریکا امن نیست، یک زمانی قدرت بلامنازع دریا، زمین، هوا، آمریکا بود ولی امروز اینطور نیست و این جمهوری اسلامی است که دریاهای سرخ و آزاد را در اختیار گرفته است و کشتی ها آزادانه و سربلند در حال انجام ماموریت های خود هستند.

وی  در پایان افزود: ملت ما امروز غرور و عزت دارد، غروری که از ایمانشان برخواسته است و پوزه آمریکا و استکبار جهانی را طبق گفته خودشان به خاک مالیده اند. و با بیداری اسلامی به زودی غرب آسیا از وجود منحوس آمریکای جنایتکار پاک خواهد شد و همین امر سبب نابودی اسرائیل خواهد شد ان شاءالله

 

آینده متعلق به جمهوری اسلامی ایران و سایر ملت های مسلمان و مبارز با استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ر