یادداشت:

چله‌ای که روی زمین فوتبال چوار افتاده است

سرویس: اخبار ویژه
کد خبر: 597
|16:14 - 1403/03/21
نسخه چاپی
چله‌ای که روی زمین فوتبال چوار افتاده است
هر سال و در ایام بهمن ماه اقدامی کوچک در حد یک دست نوشته و نصب یک بنر و مراسمی آنهم دور از این استادیوم برگزار می گردد و این موضوع تا سال بعد به خاطره ها می پیوندد.

به گزارش ایلام رصد ، «عباس خان محمدی» در یادداشتی نوشت: این مکان یکی از مقدس ترین زمین های ورزشی است که نظیر آنرا در هیچ کجای جهان نمی توان پیدا نمود و همه علاقه مندان به ورزش و خانوادهای ایلامی و حتی هم‌وطنان ایرانی و کشورهای خارجی نیز از این حادثه ددمنشانه که رژیم بعثی آنرا رقم زد باخبر هستند.
هرساله و با فرا رسیدن ۲۳بهمن و شهادت ۱۵ورزشکار و چندین جانباز و مجروح این فاجعه مراسماتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر زمین فوتبال و بازماندگان برگزار می شود‌.
ولی بنظر شما این مراسمات کافی است و نباید کارهای عمرانی این مجموعه ورزشی بعد از گذشت چندین دهه تکمیل شود. 
هر سال و در ایام بهمن ماه اقدامی کوچک در حد یک دست نوشته و نصب یک بنر و مراسمی آنهم دور از این استادیوم برگزار می گردد و این موضوع تا سال بعد به خاطره ها می پیوندد
متاسفانه اِلِمان آن سالهاست همین طور باقی مانده و اطراف این سنگ چین ها پر شده از حیوانات و حشرات موذی و نمایی بسیار زشت به منطقه بخشیده است.
آنطرفتر هم چمن استادیوم است که نیاز مبرم به چمن طبیعی دارد و چمن مصنوعی  آن همه علاقه مندان به ورزش فوتبال را خانه نشین نموده است.
مسئولان برای مطالبات بحق ورزشکاران و مردم این منطقه و توجه جدی به ورزش این دیار یک حرکت زیبنده انجام دهند و با توجه بیشتر نگذارند این مستطیل سبز خالی از ورزشکار شود.
ورزشکاران نونهالان،نوجوان و جوانان زیادی هستند که بعلت آسیب های جدی که در این زمین دیده اند از ورزش فوتبال دل زده شده و سبب شده در گوشه و‌کنار خیابان های این شهر ایام را سپری نمایند.
می طلبد که برای پاکسازی اطراف المان ،نصب و ساماندهی آن و توجه جدی تر به زمین چمن و پیشرفت کارهای عمرانی آن مسئولان استانی و شهرستان چوار اقدام کنند چرا که آسیب های اجتماعی در کمین می باشد.

انتهای پیام/ر