استاندار ایلام با قدردانی از خدمات دستگاه قضایی استان، گفت:

از همه توان و ظرفیت خود برای پیشبرد اهداف این حوزه در راستای بهبود فرآیند خدمت دهی به مردم استفاده خواهیم کرد.

سرویس: استان ایلام
کد خبر: 69
|21:01 - 1400/09/18
نسخه چاپی
از همه توان و ظرفیت خود برای پیشبرد اهداف این حوزه در راستای بهبود فرآیند خدمت دهی به مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلام رصد ،  بهرام نیا شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران دستگاه قضایی و رییس کل دادگستری استان با تاکید بر روانکاری در ارایه خدمت به مردم افزود: همکاری، تعامل و همدلی دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به آحاد مردم استان با همکاری دستگاه قضا یک ضرورت است که باید مورد تاکید باشد.

وی افزود: مسوولان قضایی استان در کنار خدمت رسانی به مردم، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات را نیز مدنظر داشته باشند.

استاندار ایلام تصریح کرد: همدلی و همکاری خوبی بین دستگاه ها در کشور و در استان وجود دارد که باید تلاش کرد این همدلی و همراهی رافع مشکلات مردم باشد و بستری برای رفاه و آرامش و سعادت و عاقبت بخیری در جامعه فراهم آورد.

 وی با قدردانی از دغدغه مندی تمامی عوامل دستگاه قضای استان به دلیل حل مشکلات جامعه، گفت: وحدت تمامی دستگاه های نظارتی و قضایی به صورت یک هدف راهبردی برای خدمت رسانی و تسریع در امورات مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

بهرام نیا تاکید کرد: تلاش می کنیم از همه ظرفیت های مادی و معنوی استان برای تقویت قوه قضاییه و آرامش و آسایش مردم استفاده شود.

 وی بر لزوم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی با دادگستری استان تاکید کرد و یادآور شد: قانون ساخته دست بشر و منبعث از قانون اساسی و احکام اسلام است که توسط خود مردم تصویب شده است.

 رییس کل دادگستری استان ایلام نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از عملکرد دستگاه های قضایی استان، گفت: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری دستگاه های متولی، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که شاهد نتایج مطلوب آن هستیم.

 علی دهقانی افزود: خدمات شوراهای حل اختلاف توسعه یافته و با پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری مشروع، موانع تولید در استان تا حد زیادی مرتفع شده است.

دهقانی بیان داشت: همچنین در حوزه تنظیم بازار با همکاری اداره تعزیرات حکومتی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته پروژه زندان جدید پس از گذشت ۱۸ سال از شروع ساخت آن، به بهره برداری رسید و زندان از محیط شهری به خارج از شهر منتقل شد.

رییس کل دادگستری ایلام در ادامه به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان نیز اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبارات به دستگاه های قضایی در این سفر برای توسعه خدمات قضایی در استان مصوب شده است.