آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در ایلام/ گران فروشی را گزارش کنید

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 73
|11:20 - 1400/09/20
نسخه چاپی
آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در ایلام/ گران فروشی را گزارش کنید
معاون بازرسی و نظارت صمت ایلام از آغاز طرح نظارتی ویژه «شب یلدا» در ایلام خبر داد و گفت: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

به گزارش ایلام رصد ،  عزت‌الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت صمت ایلام صبح امروز از آغاز طرح نظارتی ویژه «شب یلدا» در ایلام خبر داد و گفت: برای افزایش نظارت‌ها در آستانه شب یلدا از ظرفیتبسیجو بازرسان جهاد کشاورزی استان نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود: بازرسی بر اساس فاکتور خرید خواهد بود و در مورد میوه سودی معادل ۲۵ درصد و در آجیل ۱۰ درصد قابل قبول است و همه اقلام در معرض دید عموم مردم باید دارای برچسب قیمت باشند و در خرید بالای ۱۰ هزار تومان نیز به مشتری فاکتور تحویل داده شود.

معاون بازرسی و نظارت صمت ایلام گفت: در حال حاضر با افزایش تیم‌های نظارتی به مناسبت نزدیک شدن به شب یلدا تمرکز بازرسان بر بازار میوه و آجیل افزایش چشمگیری یافته است و در بازرسی اخیر تخلفاتی مشاهده شده و برخورد قانونی صورت گرفته است.

معاون سازمان صمت ایلام تاکید کرد: در برخورد با گرانفروشی و عدم رعایت قوانین صنفی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت و از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام