استاندار ایلام

پرداخت حقوق کارگران در اولویت نخست شهردار ی های استان ایلام باشد

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 79
|15:57 - 1400/09/23
نسخه چاپی
پرداخت حقوق کارگران در اولویت نخست شهردار ی های استان ایلام باشد
|استاندار ایلام با اشاره به ضرورت رسیدگی به معیشت کارگران شهرداری‌ها تاکید بر پرداخت به موقع حقوق آنان داشت و گفت: پرداخت حقوق کارگران در اولویت نخست شهردار‌ی‌های ایلام باشد.

به گزارش ایلام رصد ،  حسن بهرام نیا پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای شهر و روستان به وظایف نظارتی آنان اشاره و اظهار داشت: نظارت بر احقاق حقوق کارگران به صورت مداوم و مستمر در حیطه وظایف کاری شوراها بوده و در این راستا گسترش نظارت برای احقاق حق کارگران شهرداری‌ها یک ضرورت است.

استاندار ایلام گفت:پرداخت حقوق کارگران در اولویت نخست شهردار‌ی‌های ایلام باشد.

وی تاکید کرد: پذیرفته نیست که کارگران شهرداری‌ها با تاخیر چند ماه حقوق خود را دریافت کنند.

استاندار ایلام در ادامه استفاده از نظر کارشناسان خبره در مدیریت شهری توسط شوراها را مورد اشاره قرار داد و گفت: شوراها در انجام وظایف نظارتی خود نیازمند آن هستند تا از نگاه و نظرات کارشناسان بهره مند شوند تا نظارت آنان هدفمند و منتج به نتیجه شود و اثرات نظارت نیز در جامعه ملموس و به کیفیت خدمت به مردم منتج شود.

دارا بودن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  برای توسعه خدمات شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در شوراهای شهر و روستا و تبیین افق توسعه شهری برای شوراهای شهر و روستا از تاکیدات استاندار ایلام به اعضای حاضر در این نشست بود که گفت: سنجش عملکردها باید بر اساس میزان بازخورد اقدامات و برنامه‌ها انجام شود.

وی به برنامه‌ریزی برای سنجش عملکرد شوراهای شهر و روستا توسط دستگاه‌های ناظر نیز تاکید و بیان داشت: به زودی کمیته ارزیابی عملکرد شوراهای شهر و روستا در استانداری تشکیل خواهد شد.

عدم دخالت در اجرا، پرهیز از ورود شوراها به جزئیات و برنامه ریزی برای درآمد پایدار و جذب منابع و سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در برنامه‌های عمران شهری نکات پایانی سخنان استاندار ایلام بود که گفت:  اقدامات شوراها باید به توسعه شهرها و موثر در ارائه خدات مطلوب به شهروندان شود.

انتهای پیام