بسطامی نماینده مردم ایلام

استمهال وام دامداران و کشاورزان ایلامی

سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89
|16:02 - 1400/09/27
نسخه چاپی
استمهال وام دامداران و کشاورزان ایلامی
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس برنامه و بودجه کشور برای استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی قول مساعد داد و با قید فوریت اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گزارش ایلام رصد ،  علی‌اکبربسطامینماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامیصبح امروز با بیان این خبر گفت: در جلسه‌ای در خصوص استمهال وام‌های کشاورزی و دامداری در استان ایلام با رئیسسازمان برنامه و بودجه کشوربحث و مقرر شد: معاون توسعه مدیریت، امور مجلس و استان‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور با فوریت استمهال وام کشاورزان و دامداران ایلامی را پیگیری و با نظر مساعد اقدام لازم انجام شود.

وی افزود: کشاورزان و دامداران استان ایلام طی دو سال گذشته به دلیل خشکسالی با افت تولید محصولات خود مواجه شدند و بسیاری از کشاورزان هم دچار خسارت‌های زیادی شدند و در شرایط فعلی کشاورزان و دامداران، امکان و توانایی بازپرداخت وام‌ها را ندارند، بنابراین استمهال وام‌های کشاورزان و دامداران ضروری است.

گفتنی است؛ بر اساس گزارش سازمان هواشناسی وسازمان مدیریت بحرانکشور، استان‌های ایلام، چهار محال بختیاری، کرمانشاه و هرمزگان با ۱۰۰ درصد خشکسالی در صدر استان‌های کشور قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام